Slotsmarked

Fredensborg Slotsmarked bliver faciliteret af Borgerforeningen Fredensborg By. Slotsmarkedet er et årligt éndagsmarked, som foregår i Jernbanegade og på de omkringliggende torve i Fredensborg By.

Slotsmarkedet afholdes igen i 2024 den 14. september, hvor byen bliver omdannet til én stor markedsplads - og vi fyldte gaden med spændende stande med interessante sager fra lokale producenter, kunsthåndværkere, handelsdrivende og foreninger. Det hele bidrager til en festlig markedsdag, med handel og hyggelige aktiviteter for hele familien.

Har du/din virksomhed lyst til at deltage i Fredensborg Slotsmarked med en stadeplads næste år - så skriv til os på:

fredensborgslotsmarked@gmail.com

En stadeplads er typisk 3 x 2 meter og koster kr. 750.

Se også Fredensborg Slotsmarkeds Facebook-side, hvor der ligger billeder fra tidligere års markeder.