Nytår-sponsor

Vi har efterhånden en dejlig tradition for at mødes en masse Fredensborgere i ydre slotsgård på Fredensborg Slot, og sammen ønske hinanden godt nytår, og se HM Dronningens nytårstale live – på en 23 kvm storskærm. (Det er STORT).

Vi har brug for sponsorpenge for at få økonomien til at gå op, og håber at du/din virksomhed har lyst til at ’lege med’ og støtte dette hyggelige arrangement!

Et sponsorat koster lige hvad du har lyst til, dog minimum kr. 1000.

Fredensborg Kommune har været imødekommende og doneret de første kr. 10.000, men vi mangler ialt kr. 15.000 for at det løber rundt.

Betaling enten til Borgerforeningens konto:

reg. nr: 1551 konto nr.: 11203531

eller på MobilePay nr.: 92640

(husk at skrive navn og firma - vikvitterer selvfølgelig for modtagelsen, med tak).

Vi kan til gengæld tilbyde at din virksomhed bliver nævnt før transmissionen – og har du f.eks et billede af din virksomhed som du har lyst til at få vist, eller et par 'slides' eller en lille film – så send det til borgerforeningenfredensborgby@live.dk

så hjælper vi med resten.

Vi gennemførte et tilsvarende arrangement nytår 2019, 2021 og 2022, og var du ikke selv tilstede så kan vi fortælle at det var rigtigt vellykket, velbesøgt og hyggeligt!

VI HÅBER AT MANGE GERNE VIL VÆRE MED OG STØTTE DETTE FINE ARRANGEMENT!

De bedste Fredensborghilsner

'Storskærmsgruppen'