Generalforsamlinger

Kære Medlemmer og andre interesserede,

Næste ordinære generalforsamling i Borgerforeningen Fredensborg By afholdes torsdag den 30. april 2024.

Det foregår på

Fredensborg Vandrerhjem

Østrupvej 3

3480 Fredensborg

Bestyrelsen ønsker ved årets generalforsamling at øge dialogen med og mellem foreningens medlemmer (herunder bestyrelsen) og give potentielt interesserede borgere en mulighed for under hyggelige former at stifte bekendtskab med foreningens mål, praksis og hinanden.

Aftenen vil derfor være delt i 2 dele:

En mere uformel del fra kl. 18.00 til 19.15 og den formelle generalforsamling fra kl. 19.30 til 20.30.

Den uformelle del: Fredensborg Vandrerhjem byder på en middag bestående af hovedret, dessert, kaffe og vand. Der kan tilkøbes andre drikkevarer.

Den ordinære pris er 200 kr.

Menuen består af:

- Farseret unghane (eller vegetar:  linsebøf) m. grillede grøntsager og nye kartofler. Flødesauce m. kapers.

Dessert: Blåbærmousse m. brændt marengs og knas.

- Kaffe/te.

Er der nogle med særlige allergier, eller er vegetarer, bedes dette meddelt ved tilmelding.

Bestyrelsen har ekstraordinært for at fejre foreningens 11 års jubilæum afsat midler til at give vores medlemmer et tilskud til middagen på 50 kr. pr næse.

Prisen er således for medlemmer 150 kr. og for ikke-medlemmer 200 kr.

Vi håber meget I vil tage vel mod dette fine tilbud og tilmelde jer snarest muligt på Borgerforeningenfredensborgby@live.dk eller på tlf.: 42771308 (Mette-Maries tlf.)

Venligst af hensyn til Fredensborg Vandrerhjems indkøb og pladsforhold vil vi bede om besked for deltagelse senest den 19.april.

Vi må bede om samtidig indbetaling af enten 150 kr. for medlemmer, eller 200 kr. hvis du endnu ikke er medlem i 2024.

Betaling enten på Mobilpay 92640 med angivelse af navn og om I er medlemmer eller ikke - eller på reg nr. 1551 konto nr.: 11203531.

Ønsker du/I medlemskab inden generalforsamlingen eller vil forny medlemskabet ved at betale kontingent er der en gunstig mulighed her, idet et årligt kontingent kun er 100 kr.

Både medlemmer og ikke-medlemmer der kun har mulighed for at komme til Generalforsamlingen er velkomne til at komme til mødet kl. 19.30.

Formandens beretning her.

Indmelding her.

Se referater her.

Se Foreningens vedtægter her.