Inspirationsmøde

Borgerforeningen inviterer til idé/inspirationsmøde den 9. oktober i 'Folketeket' Jernbanegade 3.

(dagsorden længere nede)

Vi vil gerne mødes og tale om hvad vi skal beskæftige os med i Borgerforeningen fremover! Er der særlige ideér, mærkesager, events eller noget helt tredie som vi skal se på?

Vi inviterer alle medlemmer, gamle som nye, på et stykke mad - og en hyggelig snak om fremtiden!

Af hensyn til arrangementet venligst meddel om du kommer - gerne på vores mail:

Borgerforeningenfredensborgby@live.dk.

(Er du ikke allerede medlem kan du melde dig ind nu, ved at indbetale 100 kr. på mobilepay nr.: 92640 eller reg.nr: 1551 konto nr.: 11203531 - så får du hele 2025 med som bonus (husk navn og mail )).

Dagsorden:

18.30–18.35 Velkomst ved formanden Niels.

18.35-19.15 Spisning og snak

19.15-20.15 Formålet med aftenens møde, ønsket udbytte af mødet og faciliteret debat om, hvordan Borgerforeningen kan arbejde for fortsat udvikling af byen. Med reference til den gode debat ved generalforsamlingen -

Karenfaciliterer debatten og skriver noter på store post-its.

20.15-20.30 Opsamling på debat, næste skridt og tak for i aften